رئیس سازمان انرژی اتمی:

رمضان عبدالله تا آخرین لحظه به ملت فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف وفادار ماند

علی اکبر صالحی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی، گفت: رمضان عبدالله تا آخرین لحظه حیاتش به ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف وفادار ماند.
کد خبر: ۴۰۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ - 07June 2020

صالحی: رمضان عبدالله تا آخرین لحظه به ملت فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف وفادار ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (یکشنبه) در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت مجاهد عالیقدر و مبارز نستوه آرمان قدس شریف، دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین را دریافت کردم.

آن برادر بزرگوار، یکی از چهره های شاخص جبهه مقاومت و جهادگری خستگی ناپذیر در مواجهه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس بود و تا آخرین لحظه حیات به ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف از چنبره ستم بیدادگران صهیونیست وفادار ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه دلبستگان آرمان فلسطین و سایر آزادی خواهان و مبارزان مسلمان در سرتاسر سرزمین های اسلامی به ویژه جناب آقای زیاد نخاله و همه وابستگان و همرزمان آن اندیشمند و مبارز خستگی ناپذیر و ابراز همدردی عمیق با خانواده معزز و مکرم ایشان، از درگاه حضرت حق مسألت می کنم تا آن مجاهد مومن و ایثارگر را همنشین ابرار و نیکان قرار داده و جوانان برومند فلسطینی را در ادامه راه جهاد و مقاومت تا تحقق کامل اهداف آرمان فلسطین موفق گرداند. بمنه و کرمه.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار