لزوم توجه به دانش بومی برای کم‌رنگ شدن آثار تحریم‌ها/ حرکت اوقاف برای اشتغال‌زایی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی، صرفه جویی در هزینه‌ها و ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد، گفت: سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.
کد خبر: ۴۰۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 08June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بازدید از شرکت دانش بنیان تولید موتورهای برقی در شهرک صنعتی بهارستان کرج در جمع خبرنگاران گفت: طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم. برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه توجه به دانش بومی باعث کم‌رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، گفت: لازم است با تلاش و تکیه بر نیروهای داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تا کنون نیز موفق عمل کرده‌ایم.

خاموشی افزود: اشتغال‌زایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد. سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش بنیان‌ در راستای تجاری سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

وی افزود: در این میان معاونت بهره‌وری سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

خاموشی با اشاره به اهمیت کار و اشتغال‌زایی، تأکید کرد: با کمک وزارت نیرو و استانداری البرز روند کار در حوزه مربوطه در شرکت‌های دانش بنیان را تسریع می‌کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: هدف این است که مردم محصولاتی مانند موتور سیکلت‌های الکترونیکی را در بازار ببینند و با دانش بومی مملکت و جوانان کشور خود از نزدیک آشنا شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها