انتشار تصویر «محمود موسوی مجد» جاسوس محکوم به اعدام

تصویر محمود موسوی مجد جاسوس سرویس‌های سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر شد.
کد خبر: ۴۰۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 11June 2020

انتشار تصویر محمود موسوی مجد که جاسوس محکوم به اعدام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سه شنبه هفته جاری «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام «سید محمود موسوی مجد» فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود.

بنا بر این گزارش، از روز‌های گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در مجازی صورت گرفت، به طوری که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی نیز منتسب به این فرد نیز منتشر شد.

در یکی از شایعات منتشره از سوی یکی از رسانه‌های ال سعود موسوی مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.

تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار