وزیرمشاور اماراتی در گردهمایی لابی صهیونیسم در آمریکا شرکت می‌کند

«کمیته یهودیان آمریکا» که یکی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا است اعلام کرد که وزیر مشاور دولت امارات درامور خارجی در نشست سالانه این کمیته شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 12June 2020

وزیرمشاور اماراتی در گردهمایی لابی صهیونیسم در آمریکا شرکت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس،‌ کمیته یهودیان آمریکا (AJC) که یکی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا است اعلام کرد که «انور قرقاش»، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در گردهمایی این لابی شرکت خواهد کرد.

این کمیته جمعه در حساب توییتری خود نوشت: «برای ما باعث افتخار است که وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در نشست سالانه (۲۰۲۰) شرکت می‌کند».

قرار است این نشست سالیانه به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده و قرقاش طی آن در باره آنچه «تلاش‌های ابوظبی برای تقویت ثبات در منطقه‌ و همکاری بین مذاهب» خوانده شده صحبت کند.

پیش بینی می‌شود در این نشست، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و محمد العیسی، وزیر سابق دادگستری عربستان سعودی شرکت کنند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشته است که قرقاش با این اقدام در حال «تاریخ‌سازی» است. این نشست یکشنبه هفته آینده شروع خواهد شد و بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صثهیونیستی نیز از جمله مشارکت کنندگان در این نشست خواهد بود.

امارات طی یک سال گذشته اقدامات مختلفی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

همین هفته بود که دنی دانون، نماینده و سفیر دائم رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل بدون ذکر نامی، فاش کرد که یک کشور عربی در حاشیه خلیج فارس، در ابتدای شیوع کرونا به این رژیم کمک کرده است، تجهیزات و اقلام پزشکی بخرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار