تمدید بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت تا ۱۰ تیر

مدیر بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت از تمدید ارسال آثار تا ۱۰ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 13June 2020

تمدید بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت تا دهم تیربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سینا ییلاق‌بیگی» مدیر بخش دانشجویی جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت در خصوص تمدید بخش دانشجویی این رویداد فرهنگی اظهار داشت: در ابتدا باید از حسن اعتماد دبیر جشنواره و مشاوره و همفکری دبیر اجرایی این جشنوارۀ دیرپا کمال تشکر را داشته باشم. این بخش برای نخستین بار در جشنوارۀ امسال، با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوظهورگنجانده شده است. امیدوارم تا با بسط مفهومی و افزایش موضوعات مندرج در فراخوان، شاهد آثاری خوب و باکیفیت از سوی دانشجویان علاقمند به فعالیت در این حوزه باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط حاد و غیرعادی که در سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ رخ داده و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و نیز با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان و علاقمندان حضور در این بخش و پس از هماهنگی با ستاد اجرایی و برگزارکنندگان این جشنواره، تصمیم برآن شد که تا دهم تیرماه مهلت ارسال آثار تمدید شود، تا علاقمندان بیشتری بتوانند امکان حضور در جشنواره را داشته باشند.

ییلاق‌بیگی همچنین اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در این بخش با آن مواجه شدم، علاقۀ دانشجویان رشته‌های غیر تئاتری برای حضور در این بخش بود، که با توجه به درخواست‌های زیاد و نظر مساعد دبیر جشنواره، منعی برای حضور دانشجویان غیر تئاتری در این بخش وجود ندارد و همۀ دانشجویان علاقمند از سایر دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در این رویداد مهم فرهنگی و هنری حضور داشته باشند؛ همچنین دانشجویان می‌توانند با متون ترجمه شدۀ اقتباسی و خارجی مرتبط با موضوع مقاومت و پایداری، در بخش دانشجویی شرکت نمایند.

ییلاق‌بیگی در پایان از افزودن بخش‌های دیگر مانند مسابقۀ اسکیس لباس، اسکیس صحنه و کارگاه‌های تخصصی خبر داد، که جزئیات آن در آینده‌ای نزدیک به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاترمقاومت، به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری با دبیری «حمید نیلی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار