اعلام شد:

ویژه برنامه های چهاردهم بهمن در سراسر کشور

سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری نامگذاری شده که برنامه های این روز در سراسر کشور اعلام شد.
کد خبر: ۴۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ - 02February 2015

ویژه برنامه های چهاردهم بهمن در سراسر کشور

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی،جوانان،هویت ملی،علم و فناوری نامگذاری شده است.

سه شنبه 14 بهمن همزمان با سومین روز دهه فجر و سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سمینار "ایران در جهان آشفته، امیدهای تازه، چالشهای قدیمی" در موسسه فرهنگی ابرار لندن با حضور جمعی از علاقه مندان انقلاب اسلامی ایران و همچنین گروهی از اندیشمندان، اساتید و محققان در زمینه های سیاسی، فرهنگی واجتماعی برگزار خواهد شد. در این سمینار حاضران به بحث وگفتگو پیرامون ابعاد مختلف انقلاب اسلامی وموقعیت گذشته و فعلی جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهند پرداخت، افرادی همچون کریس بمبری نویسنده، روزنامه نگار ،تحلیلگر سیاسی وکارشناس امور رسانه، حجت الاسلام جواد اسماعیلی مدرس کالج اسلامی، مبلغ ومدرس علوم دینی وزبان در حوزه علمیه قم و کشورهایی همچون اندونزی وآفریقای جنوبی و دکتر علی الکبانی روزنامه نگار وتحلیلگر مسائل سیاسی در امور خاورمیانه سخنرانی می کنند.

بنابراین گزارش در این روز دوازدهمین جشنواره موسیقی مقامی و سنتی نیشابور در سه مقطع سنی کودکان 6 تا 12 سال، نوجوانان 12 تا 17 سال و جوانان 17 تا 22 سال به صورت تکنوازی و گروهنوازی همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر از 14 تا 17 بهمن 93 در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار میشود و در پایان از برگزیدگان موسیقی مقامی و سنتی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل میآید.

همچنین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۹ بهمن ماه سال جاری و همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی درمحل نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار می شود. این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه فرش دست بافت برگزارخواهد شد و دراین نمایشگاه صنعتگران صنایع دستی از ۳۱ استان کشورحضور خواهند داشت و نمایشگاه مشتمل بر ۲۳۰ غرفه خواهد بود که ۱۰۰ صنعتگر از سایر استان ها و ۱۳۰ صنعتگراز استان فارس، تولیدات صنایع دستی خود را درمعرض نمایش و فروش خواهند گذاشت.

نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی زنان در این زمینه، از 14 تا 19 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز برگزار از دیکر برنامه های این روز است، در این نمایشگاه استان های یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور دارند.

بر اساس این گزارش همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  با مشارکت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستانهای استان اردبیل اجرای برنامههای متنوع توسط «کاروان فرهنگ و امید» از ساعت 10 صبح روز 14 بهمن ماه  در تالار حافظ شهرستان مرزی گرمی آغاز می شود و در ساعت 15 روز 15 بهمن در سالن تختی شهرستان کوثر به اجرای برنامه میپردازد و در ادامه ویژه برنامههای شهرستان توریستی سرعین در 16 بهمن در سالن اجتماعات هتل لاله، 17 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی و هنری آبیبیگلو شهرستان نمین، 18 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خلخال، 19 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان مشگینشهر و در ساعت 15 روز 20 بهمن در سینما انقلاب شهرستان پارسآباد با اجرای برنامههای شاد و مفرح برگزار میشود.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه ملی و تخصصی دنیای اینترنت با حضور۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی همزمان با دهه مبارک فجر در مجموعه نمایشگاههای برج میلاد تهران برگزار میشود. این نمایشگاه چهار روزه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی از چهاردهم تا هفدهم بهمن ماه سال جاری برپا میشود.

همچنین به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر اولین مسابقه پرواز هواپیماهای کاغذی و ماشین های رادیو کنترلی سه شنبه ۹ صبح 1393/11/14 بمناسبت دهه مبارک فجر و روز فناوری فضایی درسالن تربیت بدنی اهر، صعود بینالمللی کوهنوردان بر سه قله جوپار، پلوار و هزار کرمان، این صعود با حضور 100 کوهنورد خارجی و 400 کوهنورد داخلی در سهشنبه 14 بهمن ماه ، محافل انس با قرآن در محلات از دیگر برنامه های این روز است، این محافل 14 بهمن ماه در روستای نخجیروان و مسجد جامع اولیاء محلات برگزار میشو دهمچنین برگزاری جشنوارههای قرآنی در چهار بخش کودک و نوجوان، جوان، خانواده و روحانیان از دیگر برنامههای پیشبینی شده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه خردسالان درباره انقلاب اسلامی ایران با هدف آشنایی خردسالان با انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) ۱۴ بهمن در مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) نهاوند، برگزاری کارکاه آموزشی با موضوع دستاوردهای علمی ، پیشرفت های علمی و توانمندیهای کشور در دانشگاه اصفهان، برپایی مسابقات قهرمانی کشور در رشته های دارت،تیر اندازی و کشتی در مشهد مقدس، برگزاری جایزه ادبی استان همدان در حوزه شعر،داستان با موضوعات آزاد و بخش ویژه در کبودر آهنگ همدان، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور کارگران، کارفرمایان و تعاون گران سه شنبه 14 بهمن ماه در کرمان، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در بوستان فدک باقرشهر شهرستان ری از دیگر برنامه های این روز است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار