وصیتنامه شهید «ابراهیم زنده بودی»؛

با عمل، قلم و قدم در راه اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنید

شهید «ابراهیم زنده بودی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: همواره به ندای امام لبیک گفته و با زبان و عمل و با قلم وقدم در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
کد خبر: ۴۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 13June 2020

با عمل، قلم و قدم در راه اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنید

به گرارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «ابراهیم زنده بودی» در تاریخ 1345/11/4 در روستای قباکلکی از توابع استان بوشهر دیده به جهان گشود و 10 شهریورماه سال 1366 در پاسگاه گریکان شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت نامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بنده ابرهیم زنده بودی در کمال علاقه وآگاهی و آزادگی خود را به بسیج سپاه پاسدارن معرفی نمودم تا برای دفاع از سرزمین اسلامی خود با لشکریان کفر دلیرانه پیکار نمایم.

 برای پدر ومادرم که از جان بیشتر دوستشان دارم می گویم که اگر شهاد نصیبم شد برایم گریه نکنید که برای حسین مظلوم کربلا گریه کنید.

 اگر به شهادت رسیدم و به این سعادت بزرگ نائل شدم و راهم را و هدفم را که همان پاسداری از اسلام و دفاع از سرزمین مقدس اسلامی ایران و انجام فرمان های رهبری است ادامه دهید.

 برادران و خواهرانم تا جان در بدن دارید از اسلام و ایران اسلامی دفاع نمائید، گوش به فرمان امام باشید و به ویژه از آنان خواستارم که ادامه دهنده راه من و دیگر شهیدان باشید.

 از دوستان وآشنایانم و اقوام می خواهم که همواره به ندای امام لبیک گفته و با زبان و عمل و با قلم وقدم در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

والسلام

به امید پیروزی نهائی رزمندگان اسلام

خداحافظ همگی

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها