رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

ارائه ۶۰ خدمت توسط پلیس راهور ناجا به شهروندان/ در نظر گرفتن جریمه برای عابرین پیاده متخلف

سردار هادیانفر با بیان اینکه پلیس راهور ناجا ۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌دهد، گفت: باید طرح جریمه برای عابرین پیاده‌ای که قوانین را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۴۰۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ - 15June 2020

ارائه ۶۰ خدمت توسط پلیس راهور ناجا به هموطنان/ سهم پلیس در تصادفات کمتر از ۱۹ درصد استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فاتب با بیان اینکه در پلیس راهور ناجا ۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌دهد، اظهار داشت: پلیس راهور ناجا در سال گذشته ۳۵ میلیون خدمت به مردم ارائه کرد که ۵۳ درصد از کل خدمات ناجا در سال ۱۳۹۸ است.

وی ادامه داد: تبلور پلیس در پلیس راهنمایی و رانندگی است؛ چرا که این پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور ناجا سه مأموریت مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد‌ها و کاهش حوادث و جانباختگان ترافیکی را بر عهده دارد و یکی از دغدغه‌های پلیس، موضوع کاهش جانباختگان حوادث رانندگی است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه به دلیل تصادفات رانندگی، هر ساعت دو نفر در کشور فوت می‌کنند و ۱۲ نفر مجروح می‌شوند، افزود: در سال گذشته ۱۷ هزار نفر جان باختند و ۳۶۵ هزار نفر مجروح و معلول شدند.

وی بیان کرد: ۳۳ دستگاه در تصادفات نقش مستقیم دارند و تصور این است که مسئولیت تصادفات بر عهده پلیس است؛ اما این تصور غلط است؛ نقش پلیس در تصادفات کمتر از ۱۹ درصد است و ۸۱ دصد دیگر دستگاه‌ها نقش دارند.

در نظر گرفتن جریمه برای عابرین پیاده متخلف

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه باید طرح جریمه برای عابرین پیاده‌ای که قوانین را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته شود، گفت: باید موتورسیکلت‌سوران نظام‌مند شوند و در این‌خصوص ایستادگی کنیم.

سردار هادیانفر عنوان کرد: حرکت بین خطوط از موضوعات دیگری است که باید به آن توجه شود؛ اگر گرهی در ترافیک ایجاد شود، باید بدانیم که رانندگی بین خطوط رعایت نشده است.

وی در ادامه درباره آمار جانباختگان تصادفات اظهار داشت: ۵۱ درصد در صحنه تصادف، شش درصد حین انتقال و مابقی در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور وجود دارد که سال‌هاست اصلاح نشده است، گفت: دو هزار نقطه از این نقاط در شهر‌هاست که باید اصلاح شود.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه در حوزه توسعه انضباط‌بخشی حتماً باید کلاه ایمنی و کمربند نهادینه شود، تأکید کرد: بستن کمربند در جاده‌ها بر اساس قانون، تکلیف است و باید به آن توجه شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۵۰ دستگاه خودروی سراتو برای الحاق به ناوگان خودرویی پلیس تهران بزرگ در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این خودرو‌ها در چند روز آینده طی مراسمی تحویل پلیس تهران بزرگ خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار