در پیامی؛

رئیس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان «سیف‌الدینی راد» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت «بی‌بی جلیله قوامی راد» مادر شهیدان «سیف‌الدینی راد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ - 15June 2020

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به خانواده شهیدان سیف‌الدینی رادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت «بی‌بی جلیله قوامی راد» مادر شهیدان معزز «محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف‌الدینی راد» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر سیف‌الدینی راد
سلام علیکم

مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه ارزش‌های الهی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های شکیبایی و ایثارند که شکوه ایمان و عظمت استواری‌شان برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم، ماندگار خواهد ماند.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه ام‌الشهدا «حاجیه‌خانم بی‌بی جلیله قوامی راد» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف‌الدینی راد» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال، علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

ان‌شاء‌الله روح بلند آن بانوی گرانقدر در جوار بارگاه قدسی و همنشین با فرزندان والامقام شهیدشان، مشمول مقام رضا و منزلت ربانی گردد.»

بنابراین گزارش، محمدحسن سیف‌الدینی راد در ۳۱ فروردین ۱۳۴۱، محمدحسین در ۲۶ آذر ۱۳۴۲ و محمد عباس دیگر برادر ایشان در ۱۱ بهمن ۱۳۴۴ در شهرستان کرمان متولد و به ترتیب در پنجم مهر ۱۳۶۰ در آبادان، دوم مرداد ۱۳۶۷ در کرمان و یکم فروردین ۱۳۶۳ در طلائیه به مقام شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار