رهبر انصارالله یمن:

مقابله با آمریکا و اسرائیل، مسیر درست امت اسلامی است

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی، گفت کسانی که در مسیر مخالفت با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند در مسیر درستی قرار دارند.
کد خبر: ۴۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ - 18June 2020

مقابله با آمریکا و اسرائیل، مسیر درست امت اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن از مردم این کشور و ملت‌های مسلمان خواست در برابر طرح‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا ور رژیم صهیونیستی هشیار باشند.

سید عبدالملک حوثی که امروز پنجشنبه به مناسب سخنرانی سالیانه خود به نام «فریاد بر سر مستکبران» سخنرانی کرد و گفت: «کسانی که به سمت مقابله و نبرد با آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کنند، این افراد در مسیر درست گام بر میدارند».

وی گفت که سکوت و بی‌مبالاتی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همان مسیری است که دشمن می‌خواهد از طریق آن، به ما مسلمانان ضربه بزند.

رهبر انقلاب یمن به اقدامات برخی از کشورهای عربی و اسلامی علیه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: «چه کسی فکر می‌کرد عربستان سعودی به سطحی از روابط با اسرائیل برسد که مقاومت فلسطین را تروریست بداند؟».

وی گفت که بین کشورهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی وجود دارد و این چیزی است که خود آن‌ها بدان اذعان و اعتراف کرده‌اند.

سید بدر الدین الحوثی در ادامه پیش‌بینی کرد که همکاری و روابط عربستان سعودی و امارات با رژیم اشغالگر فلسطین علنی و آشکار شود.

رهبر انصار الله یمن با بیان اینکه قرآن ارزیابی صحیح و دقیقی در برابر دشمنی اهل کتاب با مسلمانان داشته، تصریح کرد که طرح دشمنان مسلمانان این است که امت اسلامی همه عناصر و عوامل قدرت را از بین برده و از آن‌ها سوء استفاده کند بدون اینکه در این مسیر توجهی به سرنوشت مزدوران داشته باشند.

وی ادامه داد: «آن دسته از کسانی که در رژیم سعودی دم از محبت و موّدت با یهود و صهیونیست‌‌ها می‌زنند، احمق هستند. آن‌ها نمی‌فهمند که هر چقدر در پادویی و اظهار محبتشان به یهود و صهیونیست‌ها مبالغه کنند، پاسخی که خواهد گرفت سوء استفاده، تمسخر و استحمار آن‌ها خواهد بود».

سید بدر الدین هرگونه توجیه برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را مردود دانشت و گفت که کسانی که برای برقراری روابط و ایجاد ائتلاف با اسرائیلی‌ها توجیهات می‌آورند در آینده بیش از پیش تشت رسوایی آن‌ها خواهد افتاد و از کرده خود پشیمان خواهند شد.

رهبر انصارالله یمن فلسفه وجودی تروریست‌های تکفیری در یمن و کشورهای اسلامی را به استکبار جهانی مرتبط دانست و گفت این تکفیری‌ها در راستای تحقق اهداف اسرائیل و آمریکا قدم برداشته و در خدمت آن‌ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسیر قرآن در یمن به ویژه پایتخت این کشور باعث شد که نفوذ رأس استکبار (یعنی آمریکا) در یمن کمتر شده و به سایر استان‌ها سرایت کند و حتی سفیر آمریکا در صنعاء و تفنگداران دریایی این کشور پا به فرار گذاشت.

سید عبدالملک حوثی گفت بعد از آنکه آمریکا از یمن فرار کرد و جرأت مواجهه مستقیم با مردم این کشور را پیدا نکرد، از طریق آلت دست خود آمد و از آن‌ها حمایت تسلیحاتی و سیاسی کرد.

رهبر انصار الله در باره دشمنان و ستون پنجم آن‌ها و منافقان در یمن هشدار داد و گفت که آن‌ها همانند تریبونی برای دشمنان عمل می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها