از سوی رایزنی فرهنگی ایران؛

کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» در بغداد منتشر شد

رایزنی فرهنگی ایران در بغداد کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» نوشته صلاح عبدالرزاق را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۰۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ - 19June 2020

کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» در بغداد منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» (علماء الشیعة و نصرة القضیة الفلسطینیة) با حمایت رایزنی فرهنگی ایران در بغداد چاپ، منتشر و توزیع شد. صلاح عبدالرزاق، مؤلف این کتاب یکی از مشهورترین نویسندگان اسلامگرای عراقی است که بیش از ۲۳ کتاب مشهور و مهم (علاوه بر صدها مقاله و یادداشت با موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی) در پرونده علمی خود دارد.

در این کتاب به موضوعی پرداخته می‌شود که تاکنون کسی مطرح نکرده است و آن اینکه رسانه‌های مخالف ادعا می‌کنند که روز قدس بهانه‌ای برای بسط نفوذ ایران در جهان اسلام است و ایران با طرح این روز فقط به دنبال منافع ملی خود است. این رسانه‌های مزدور و مغرض ادعا می‌کنند که مراجع نجف هرگز به روز قدس توجهی نداشته و ندارند؛ در صورتی که چنین مساله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد.

ده‌ها هزار نسخه الکترونیک از این کتاب در روز قدس برای سازمان‌ها و گروه‌های مجازی و شخصیت‌های مختلف ارسال شده است و نسخه‌های چاپی آن نیز به حشد الشعبی و احزاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و دفاتر مراجع و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های عراق ارسال شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها