نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

فعال شدن کانون «مرگ بر آمریکا» در دنیای غرب / ناکارآمدی کشورهای پیشرفته دنیا در مهار «کرونا»

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: هدف دشمنان خاموش کردن کانون «مرگ بر آمریکا» در ایران بود که نه تنها خاموش نشده بلکه صدای آن در دنیای غرب نیز پیچیده است.
کد خبر: ۴۰۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 19June 2020

فعال شدن کانون «مرگ بر آمریکا» در دنیای غرب / ناکارآمدی کشورهای پیشرفته دنیا در مهار «کرونا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در اولین آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان که پس از تعطیلی کرونایی برگزار شد، ضمن توصیه به تقوا اظهار داشت: اگر بخواهیم در دنیای پر آشوب و فتنه و دشمن و توطئه‌گر و نواجوانمرد با موفقیت و عزت و سربلندی راه مقاومت و شهیدان و انقلاب اسلامی و حضرت امام را ادامه بدهیم باید خدا با ما باشد و شرط آن پرهیزگاری است.

وی با بیان اینکه تفکر عبادت است، افزود: فکر کردن پدر و مادر و ریشه هر خیری است و اگر زندگی را با فکر پیش ببریم دچار چالش نمی‌شویم.

محمدی لائینی ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند بخاطر اقامه دوباره نماز جمعه پس از دوران کرونا گفت: در صورتی که شرایط زرد به سفیدی برود ما می‌توانیم این جمعه‌ها را با رعایت موازین و اصول بهداشتی و فاصله‌ گذاری به اقامه نماز بپردازیم.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، به بازگشایی مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: امیدواریم مسئولین جهش تولید را در رأس امور خود قرار دهند و به سمت تولید برویم چرا که در این صورت قیمت‌ها کاهش یافته و سواستفاده کنندگان دنبال قاچاق نمی‌روند و رانت خواری از بین می‌رود. همه باید همدست باشیم و این شعار سال را عملی بسازیم.

وی به پرده‌برداری از یادمان آیت الله طبرسی اشاره کرد و گفت: مصلا در ایام کرونا محل برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» بود که در این راستا هزاران سبد کالا به همت گروه‌های جهادی بسته‌بندی شد و به جامعه هدف ارسال شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در جریان کرونا تجربه‌های قابل توجهی کسب کردیم، تصریح کرد: هنوز خطر کرونا ما را تهدید می‌کند و باید توصیه‌ها را جدی بگیریم.

وی برگزاری جلسات استانی ویدئوکنفرانسی را یکی از تجربه‌های این ایام برشمرد و گفت: باید به سمت دولت الکترونیک برویم.

محمدی لائینی همچنین از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلی با خانواده‌های نیازمند به عنوان تجربه کرونایی یاد کرد و گفت: بیش از 300 هزار سبد کالا به ارزش بیش از 120 میلیارد تومان در سه مرحله رزمایش بین نیازمندان توزیع و این مواسات باید ادامه پیدا کند و با ضعفای جامعه همدردی کنیم.

امام جمعه ساری با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان استان بخصوص دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اظهار کرد: همچنین فعالیت گروه‌های جهادی برای تغسیل و تدفین و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها و گروه‌های جهادی خواهران و برادران برای تهیه ماسک و .. یک موج بسیار زیبایی بوجود آورد که جای سپاس و قدردانی دارد.

این مسئول از طرح بکارگیری پرستاران 89 روزه در شیفت‌های مختلف بهداشت و درمان یاد کرد و گفت: انتظار ما از متولیان امر بهداشت و درمان این است که زمینه جذب این کادر و پرداخت حقوق و مزایای آنها در این ایام را فراهم کنند.

محمدی لائینی با بیان اینکه در مهار کرونا مدیریت موفقی داشتیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا خیلی بهتر عمل کرد و در این جریان شاهد ناکارآمدی این کشورها بودیم که دچار معضلاتی شدند و رفتارهای غیر درست و غیرانسانی داشتند.

وی با بیان اینکه این کشورها علاوه بر کرونا دچار بلای تبعیض نژادی هم هستند، تصریح کرد: امروز با سیاه پوستان و رنگین پوستان که بیشتر دچار آسیب‌های کرونا شدند با بی‌رحمی و روش‌های غیرانسانی برخورد می‌شود و شاهد موجی از خیزش اعتراض‌آمیز در تمام کشورهای غربی و آمریکا هستیم.

محمدی لائینی افزود: هدف دشمنان خاموش کردن کانون مرگ بر آمریکا در ایران بود که نه تنها خاموش نشده بلکه صدای آن در دنیای غرب نیز پیچیده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها