حماس: معامله قرن و طرح اشغال کرانه باختری را ناکام می‌گذاریم

یکی از رهبران حماس با تأکید بر مقابله حتمی با طرح معامله قرن، تصریح کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین باید جانبداری خود را از تصمیم ملی فلسطین اعلام کند.
کد خبر: ۴۰۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ - 19June 2020

حماس: معامله قرن و طرح اشغال کرانه باختری را ناکام می‌گذاریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که اراده ملت فلسطین برای ناکام گذاشتن تمامی نقشه‌های رژیم صهیونیستی کفایت می‌کند.

شبکه خبری العالم به نقل از المصری گزارش داد که جنبش حماس بر اتحاد ملی تأکید دارد و خواستار توافق بر سر یک راهبرد ملی و آزادی‌بخش برای مقابله با مشکلات است.

وی تصریح کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین باید جانبداری خود را از تصمیم ملی فلسطین اعلام کرده و در اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز شتاب کند.

این مسئول فلسطینی از تشکیلات خودگردان خواست که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف و کاری کند که سرویسهای امنیتی نیروهای مقاومت را به حال خود رها کنند تا بتواند توطئه‌های صهیونیستها را شکست دهند.

المصری با تأکید بر اینکه «زمان آن رسیده است که کرانه باختری به الحاق (اشغال) نه بگوید»، خاطر نشان کرد، باید فرود هواپیماهای عربی در فرودگاههای صهیونیستی و شتاب برای عادی‌سازی روابط تحت عناوین مختلف، متوقف شود.

وی با بیان اینکه «هر کس تصور کند که می‌تواند معامله قرن را اجرایی کند، متوهم است» در این باره تأکید کرد که «پیام ما به دشمن آشکار است مبنی بر اینکه برای شکست معامله قرن را از نقطه صفر آغاز خواهیم کرد... هر چند هزینه آن، از دست دادن تمام چیزهایی باشد که در اختیار داریم».

جنبش حماس ظهر امروز جمعه در شمال نوار غزه و در محکومیت طرح اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها