مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

صدور مجوز جهت انتشار کتاب از سال آینده در شیراز صورت می‌گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از یکم فروردین ماه ۱۳۹۴ کلیه جریان انتشار کتاب در استان صورت می‌گیرد و تمامی اختیارات صدور مجوزها به استان تفویض شد.
کد خبر: ۴۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 07February 2015

صدور مجوز جهت انتشار کتاب از سال آینده در شیراز صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، "بهزاد مریدی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزههایی که حساسیت ویژهای نیست زمان صدور مجوز کوتاه میشود، زیرا در همه حوزهها غنی هستیم و بررسیهای مرتبط کتاب را داریم. این درحالیست که رئیس انجمن قلم استان نیز در جلسات صدور مجوز مستقر خواهد شد.

وی از تامین بودجه جشنواره فیلم فجر شیراز گفت و تصریح کرد: بودجهای که برای جشنواره فیلم فجر شیراز در شورای برنامه ریزی استانداری در نظر گرفته شد ۶۰ میلیون تومان است که هزینههای واقعی آن ۳۷۵ میلیون تومان است.

مریدی افزود: با اینکه این رقم را به ۳۲۵ میلیون تومان کاهش دادیم اما هنوز برای تامین هزینههای آن جای نگرانی است. چراکه هزینههای برگزاری این جشنواره از بابت بلیت فروشی تامین میشود.

در ادامه دبیر جشنواره موسیقی فجر شیراز گفت: در این دوره جشنواره که از ۲۴ بهمن تا دوم اسفندماه در شیراز برگزار میشود افزون بر گروههای شرکت کننده، چهار گروه موسیقی استانی که در جریان سیامین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در بخش مسابقه قرار دارند به اجرای موسیقی میپردازند.

مهدی امیدبخش افزود: یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز با در نظر گرفتن تمام سلایق موسیقایی میزبان گروههایی از کشورهای آلمان و استونی است که رسیتال پیانو  C.Johan Wendt از آلمان و ارکستر زهی String از استونی روزهای دوشنبه ۲۷ بهمن و چهارشنبه ۲۹ بهمن در تالار حافظ برنامه خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار