وزیر اطلاع‌رسانی یمن:

رژیم صهیونیستی از طریق امارات به‌دنبال جای‌ پایی برای خود در یمن است

«ضیف‌الله الشامی» گفت: رژیم صهیونیستی یمن را خطری برای خود می‌داند لذا تلاش کرده است از طریق امارات برای خود جای‌ پایی در یمن ایجاد کند.
کد خبر: ۴۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 23June 2020

رژیم صهیونیستی از طریق امارات به‌دنبال جای‌پایی برای خود در یمن استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن اظهار داشت: اسرائیل، یمن را به‌ویژه به‌دلیل موقعیت استراتژیکش خطری برای خود می‌داند لذا تلاش کرده است از طریق نقش امارات جای‌پایی برای خود در یمن ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مزدوران (یمنی) با رژیم صهیونیستی در تماس هستند که از آن جمله می‌توان به دیدار «خالد الیمانی» (وزیر خارجه پیشین دولت مستعفی یمن) با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و نیز اظهارات کسانیکه خود را «شورای انتقالی» می‌نامند، اشاره کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن افزود: تجاوز به یمن صرفاً برای مقابله با پروژه قرآنی انجام شده است و آنچه امروز اتفاق می‌افتد تلاش برای عادی‌سازی (روابط با اسرائیل) توسط این مزدوران یمنی است که در این چارچوب انجام می‌شود.

الشامی در ادامه تأکید کرد: همان‌گونه که فرمانده انقلاب اعلام کردند، ملت یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی یا هر دشمن دیگری که بخواهد به خاک این کشور تعدی و عزت ما را خدشه‌دار کند، در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: چقدر مشتاق هستیم که نیرو‌های متجاوز (به یمن) دشمن اسرائیلی را رها کنند تا برای نبرد با ما وارد میدان شوند؛ ما به‌یاری خداوند می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها