رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مطرح کرد؛

بهره‌گیری از فضای مجازی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس

«مریم مجتهدزاده» اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای گسترده و مناسب و بهره‌گیری کامل از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را حائز اهمیت خواند.
کد خبر: ۴۰۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ - 23June 2020

بهره گیری از فضای مجازی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور «معدنی» از وزارت کشور و «ستاری» از بسیج جامعه زنان به صورت ویدئوکنفرانس با روسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های البرز، اصفهان، بوشهر، کردستان، هرمزگان، مرکزی، سمنان، خوزستان، همدان و خراسان جنوبی و نمایندگانی از استانداری و بسیج جامعه زنان این استان‌ها با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: پیرو ابلاغ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسئولیت اصلی این ویژه‌برنامه با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولیت کمیته زنان و خانواده آن بر عهده سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ زمانی نیست، بلکه گنجینه‌ عظیمی است که با استخراج منابع آن می‌توان تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کرد.

وی با تاکید بر بازخوانی فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و اشاعه آن در جامعه گفت: وظیفه ملی، انسانی و اسلامی ماست که با معرفی مولفه‌های ایثار و مجاهدت به نسل جدید که گذشته را ندیدند، ارتباط و گفتمان بین نسل‌ها را ایجاد کنیم.

مجتهدزاده در ادامه بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردمی، بویژه پیشکسوتان، خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان هم در برنامه‌ریزی و هم در اجرا و توجه به کیفیت و اثربخشی و فراگیری برنامه‌ها برای همه اقشار مردم کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس دوری از اسراف و هزینه‌های نامتعارف و تشریفاتی، اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای گسترده و مناسب و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد برنامه‌ها را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: توجه به مطالب مذکور باید در برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس متناسب با ظرفیت استان‌ها مد نظر قرار گیرد.

در پایان برنامه‌های پیشنهادی استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار