مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

فرزندان شهدا پرچمدار مکتب سلیمانی هستند

علی‌اصغر جعفری گفت: فرزندان شهدا از باب اینکه پدرانشان با تصمیم خودشان و انتخاب و شناخت خود و بصیرتی که خدا عنایت کرد، راهی را انتخاب کردند، وظیفه دارند راه پدران خود را ادامه دهند و الگو و نمادی باشند تا نسل جوان از آنان یاد بگیرند.
کد خبر: ۴۰۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ - 24June 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین نکوداشت «دختران مکتب سلیمانی» در تجلیل از مقام دختر و فرزندان شهدا امروز (چهارشنبه) با حضور دختران شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و شهدای هسته‌ای در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: همانگونه که دشمن را در جبهه نظامی بیرون کردیم باید آنان را از جبهه فکری و ذهنی هم بیرون کنیم.

وی با اشاره به وظیفه جامعه نسبت به شهدا تصریح کرد: فرزندان شهدا و یادگاران آنان در بین ما عزیزترین و ماناترین ارزش‌های شهدا هستند. جامعه وظیفه دارد نسبت به تکریم آنان اقدام کند. آنان می‌دانند پدرانشان رسالت عظیمی داشتند که این تکریم‌ها در برابر آنان کاری کوچک است. این تکریم نیاز جامعه است برای اینکه به فرزندان شهدا نزدیک شویم و به درگاه الهی تقرب پیدا کنیم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: مردم ما در سراسر کشور برای ایثارگران، جانبازان و شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند، حتی افرادی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند، دوست‌دار شهدا هستند چرا که می‌دانند این شهدا در ماندگاری جامعه گام نهاده‌اند.

وی با اشاره به رسالت فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا از باب اینکه پدرانشان با تصمیم خودشان و انتخاب و شناخت خود و بصیرتی که خدا عنایت کرد، راهی را انتخاب کردند، وظیفه دارند راه پدران خود را ادامه دهند و الگو و نمادی باشند تا نسل جوان از آنان یاد بگیرند.

جعفری افزود: باید دختران شهدا نهضت گسترش و نشر آثار پدرانشان را به عهده بگیرند. هر کدام از دختران می‌توانند جغرافیایی از جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهند. امیدواریم این نهضت با حضور شما دختران در قالب مکتب شهید سلیمانی، نه به معنای فرد بلکه به معنای همه باور‌های شهدا که در سیدالشهدای مقاومت (شهید حاج قاسم سلیمانی) جمع شده، شکوفا شود. این مکتب باید شناسانده شود، نسل جوان امروز ما تشنه‌ این ارزش‌ها و باور‌هاست.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار