به صورت تلفنی؛

مشاور ظریف با نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفت‌وگو کرد

مشاور وزیر امورخارجه و نماینده ویژه کشورمان در امور افغانستان با نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ - 24June 2020

مشاور ظریف با نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفت‌وگو کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدابراهیم طاهریان مشاور وزیر امورخارجه و نماینده ویژه کشورمان در امور افغانستان و محمد صدیق‌خان نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان در گفتگوی تلفنی امروز (چهارشنبه) خود، آخرین تحولات افغانستان و گفت‌وگوهای صلح در این کشور را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند.

بنا بر این اساس، «محمد حنیف اتمر» سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی افغانستان پیش از ظهر روز یکشنبه هفته جاری در رأس هیاتی بلند پایه مرکب از ۴۵ نفر از مقامات عالی‌رتبه دولت افغانستان جهت یک دیدار رسمی دو روزه وارد تهران شد.

اتمر و هیات همراه در بدو ورود با وزیر امور خارجه کشورمان و جمعی از مقامات ارشد کشوری ملاقات و در ضیافت ناهار رسمی به میزبانی ظریف شرکت کردند.

در این ملاقات طرفین مسائل مختلف روابط دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای و جهانی را مرور کرده و با تکیه بر روابط گسترده و دوستی عمیق دو ملت اراده خود برای گسترش و تحکیم روابط دو جانبه را مورد تاکید قرار دادند.

اتمر همچنین با دریابان علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا اردکانیان وزیر نیرو و محمد شریعتمداری وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی کشورمان دیدار کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار