امام جمعه موقت اهل سنت کنگان:

اقدامات عدالت خواهانه قوه قضاییه تقویت اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت

شیخ «خلیل افرا» گفت: طبیعی است که تداوم اقدامات قوه قضاییه ارزشی و عدالت‌خواهانه بزرگ‌ترین سرمایه و تقویت اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ - 25June 2020

اقدامات عدالت خواهانه قوه قضاییه تقویت اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش دفاع پرس از  بوشهر، شیخ «خلیل افرا» امام جمعه موقت اهل سنت کنگان امروز در مراسمی  به مناسبت هفته قوه قضاییه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفای انقلاب، از خدمات و اقدامات رئیس دادگستری، دادستان و قضات استان بوشهر در پیشگیری از جرم و دفاع از حقوق مردم و برخورد با برهم‌زنندگان امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان اقدامات تحولی و اصلاح‌گرانه آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این اقدامات امیدهای بسیاری را در دل ها و افکار عمومی و نخبگان جامعه زنده کرده است.

رئیس هیئت افتای اهل سنت استان بوشهر گفت: از جمله  اقدامات مهم و موثر رئیس قوه قضاییه، ورود در رفع مشکلات تولید، کارخانه‌ها، و کارگران در سطح کلان است که امید می‌رود همین روش در کل کشور پیگیری شود.

شیخ خلیل افرا با قدردانی از برخورد قاطع قوه قضاییه با زمین‌خواری تصریح کرد: ورود قانونی و برنامه‌ریزی شده قوه قضاییه در مبارزه با زمین ‌خواری، جنگل ‌خواری، کوه‌خواری و وقف‌خواری قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد از درون قوه قضاییه ستودنی و امیدبخش است، خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی حساب‌های معین قوه قضاییه، محاکمه اکبر طبری مفسد اقتصادی و مبارزه با فساد از درون قوه قضاییه ستودنی و امیدبخش است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت افزود: طبیعی است که تداوم این اقدامات ارزشی و عدالت‌خواهانه بزرگ‌ترین سرمایه و تقویت اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار