حجت‌الاسلام «برگی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

یادواره مجازی شهدای ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری یادواره مجازی شهدای ترور استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ - 30June 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی درخصوص برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی در سطح استان داریم که با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌ها اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدای ترور استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود که به صورت مجازی از 6 تا 12 تیرماه برگزار خواهد شد و دلیل برگزاری در این بازه زمانی هم این است که اکثر ترورها در این فاصله زمانی اتفاق افتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: به خاطر شیوع ویروس کرونا، یادواره شهدای ترور را به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کنیم که ان‌شاءالله سال آینده به لطف خدا با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس مراسمی در شان شهدای بزرگوار برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام برگی تصریح کرد: در این یادواره یاد و خاطره 17 هزار شهید ترور انقلاب اسلامی از جمله شهدای محراب آیت‌الله مدنی(ره) و قاضی طباطبایی(ره) گرامی داشته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان از عاشقان و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت خواست تا اگر خاطره یا مطلبی در ارتباط با شهدای ترور استان دارند به صورت مکتوب به شماره‌های دورنگار  35265832 ، 36598507 و 33293444 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار