فرمانده نیروی زمینی ارتش:

۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در سطح یگان‌های نزاجا در حال ساخت است

امیر سرتیپ حیدری گفت: ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در سطح یگان‌های نزاجا در حال ساخت است که پیشرفت بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۴۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 01July 2020

امیر سرتیپ حیدری از یگان‌های نزاجا در آذربایجان شرقی بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در استان آذربایجان شرقی، از یگان‌های ارتش در این استان اعم از تیپ ۳۲۱ مرند، هوانیروز، تیپ ۳۶۴ مهاباد و گروه ۱۱ توپخانه مراغه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از پروژه منازل سازمانی در حال ساخت تیپ‌های ۳۲۱ و هوانیروز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید‌ها گفت: تمام دغدغه فرمانده کل ارتش برطرف کردن موانع و مشکلات معیشتی کارکنان است و احداث و ساخت منازل سازمانی جدید اولویت مهم در حوزه معیشتی است.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش باید ۲۳ هزار واحد سازمانی احداث شود، افزود: ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد در سطح یگان‌های نزاجا در حال ساخت است که پیشرفت بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

امیر حیدری عنوان کرد: از این منازل تا کنون ۱۲۰۰ واحد در مناطق مختلف کشور تحویل کارکنان جان‌برکف نیروی زمینی ارتش شده است. کارکنان عزیز و خانواده‌های محترم با صبر و بردباری مجموعه مهندسی نزاجا را همراهی کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحویل تعداد زیادی از منازل جدید به آن‌ها باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با حضور در مرز بازرگان از مناطق مرزی شمال غرب کشور، آمادگی رزمی یگان‌های این هنگ مرزی را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار