رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

خدمت به مردم افتخار جامعه پزشکی است

شاهین محمدصادقی گفت: جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا ثابت کرد که در خط مقدم دفاع از مردم حضور دارد و این از افتخارات جامعه پزشکی است.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ - 01July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «شاهین محمدصادقی» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولان درمانی این استان در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان جامعه پزشکی یکی از خدومترین اقشار جامعه هستند که با ایثار و از جان گذشتگی در سنگر مقابله با ویروس کرونا از سلامت هموطنان خود خدمت کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود: کادر درمانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خراسان رضوی بدون هیچ چشمداشتی جانانه ایستادند و مقاومت کردند. شما سفیدپوشان و دلدادگان به اسلام، انقلاب، مردم و انسانیت ثابت کردید که در خط مقدم دفاع از مردم هستید و این از افتخارات جامعه پزشکی است. این روحیه نشات گرفته از اعتقاد به مسیری است که در آن گام بر داشتید.

محمدصادقی تاکید کرد: جامعه پزشکی از آزمون مقابله با ویروس کرونا با سربلندی بیرون آمد. کادر پزشکی با به بازی گرفتن مرگ، قدم در مسیر خدمت به مردم گذاشت و این مایه مباهات است.

وی در پایان گفت: بسیج جامعه پزشکی به عنوان سرباز و خدمتگزار ملت در جهت اعتلای کلمه الله و سربلندی ایران اسلامی پیشقدم بوده و خواهد بود.

نقش موثر بسیج در مقابله با کرونا

در ابتدای این مراسم سیدمحمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی ابراز داشت: استان خراسان رضوی به گفته تمامی مسئولان در مقابله با ویروس کرونا در موج اول موفق بود و این توفیق با لطف الهی، عنایات امام رضا (ع)، هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان حاصل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این موفقیت همکاری و همدلی بسیج دانشجویی، اساتید، کارکنان و جامعه پزشکی استان نیز دخیل بودند.

وی در پایان با بیان اینکه کاهش همکاری مردم با مدافعان سلامت موج دوم بحران کرونا را به همراه خواهد داشت، گفت: اگر همکاری‌ مردم همچون ابتدای سال باشد و تجاربی که در موج اول کسب شد را به کار ببندیم می‌توانیم از موج دوم هم به‌سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها