مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

آمریکا پرچم‌دار ظلم و نقض حقوق بشر در دنیاست

«غلامرضا کریمی» گفت: در سال‌های اخیر، آمریکا اقدامات ظالمانه و غیر انسانی زیادی در سطح جهان انجام داده و اگر دنیا چشمانش را بر حوادث و اتفاقات اخیر باز کند، خواهد دید که آمریکا پرچم‌دار ظلم و نقض حقوق بشر در دنیاست.
کد خبر: ۴۰۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 02July 2020

آمریکا پرچم دار ظلم و نقض حقوق بشر در دنیاست«غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اضهار داشت: هرچه در این مملکت داریم از برکت وجود امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و سایر وابستگان ائمه که در این کشور به خاک سپرده شدند، است. بارگاه شریف امام رضا (ع) مثل یک عقیق درخشان در سطح جهان می درخشد و این افتخار ما ایرانیان است که این امام بزرگوار در کشور ما به خاک سپرده شده است.

وی در خصوص حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران گفت: متاسفانه فرمانده این ناوگان آمریکایی به دست دولت خبیث آمریکا مورد تشویق قرار گرفت، آمریکا با این کار به دنیا ثابت کرد که این جنایات را نه تنها نقض حقوق بشر نمی‌داند بلکه از آن‌ها حمایت می‌کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به نام‌گذاری این روز به نام «حقوق بشر آمریکایی» ادامه داد: روز های زیادی در سال هستند که می‌توانند به این نام مطرح شوند که هر کدام نمونه ای از نقض حقوق بشر به عنوان حقوق بشر آمریکایی است، آمریکا به اسم حقوق بشر در این چند سال جنایاتی انجام داد مثل حضور ظالمانه در افغانستان، عراق و ایجاد داعش در عراق و سوریه که اگر دنیا چشمانش را باز کند حقوق بشر آمریکایی را به طور مشهود می‌بیند.

کریمی درباره حرکتی که اخیرا درآمریکا در حال وقوع است، گفت: ظلمی که در این کشور به مردم سیاه پوست می‌شود و این تبعیض نژادی که در آمریکا صورت می‌گیرد خود نمونه‌ای از نقض حقوق بشر آمریکایی است، مردم آمریکا، حتی سفید پوستان رفتار سیاستمداران آمریکایی را نمی‌پسندد.

وی با اشاره به همراهی سفید پوستان در کنار سیاه پوستان در تظاهرات و اعتراضات آمریکا ادامه داد: فارغ از بحث حقوق بشر رفتارهایی که آمریکایی‌ها با شهروندان خود دارند از انسانیت به دور است مثل تهاجم چند نفر به یک زن در خیابان و ...

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به این که اتفاقات اخیر آمریکا دستاورد چندین سال ظلم این کشوردر سطح جهان بوده است، گفت: امیدواریم این در گیری‌ها و تظاهرات نتیجه بتواند تغییر و تاثیری بر دولتمردان آمریکا بوجود آورد.

کریمی با اشاره به این که پرچم‌دار ظلم و نقض حقوق بشر در جهان آمریکا است، گفت: داعشی که این همه ظلم و جنایت در جهان انجام داد، دست‌پرورده همین آمریکا و آل سعود است و این جنایات با حمایت آن‌ها صورت می‌گیرد و یک روز دامان خودشان را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار