نتایج یک نظرسنجی نشان داد؛

اکثریت ساکنان کرانه باختری خواهان قطع کامل روابط با تل‌آویو هستند

نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته در کرانه باختری نشان می‌دهد که اکثریت ساکنان این منطقه خواهان قطع کامل روابط میان تشکیلات خود گردان فلسطین و رژیم صهیونیستی و لغو توافقنامه اسلو هستند.
کد خبر: ۴۰۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 05July 2020

اکثریت ساکنان کرانه باختری خواهان قطع کامل روابط با تل‌آویو هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العربی الجدید، نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز پژوهش‌های سیاسی فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی خواهان لغو توافقنامه اسلو و قطع کامل روابط میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان، خواهان استفاده از گزینه مقاومت مردمی گسترده علیه رژیم صهیونیستی و ۵۲ درصد، خواهان مقاومت مسلحانه هستند.

۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که کشور‌های اروپایی، رژیم صهیونیستی را به دلیل الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی تحریم نخواهند کرد.

۷۸ درصد نیز معتقدند که کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، ۶۳ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که راهکار دو دولتی به دلیل گسترش شهرک‌سازی‌ها عملی نخواهد شد و ۵۰ درصد نیز اساسا با راهکار دو دولتی مخالف هستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار