مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

کمک‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا نمونه بارز ایثار اجتماعی است

حجت الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: در کنار خدمات کادر زحمتکش درمان، سایر گروه‌های مردمی نیز کمک‌های شایان ذکری را انجام دادند که خود نمونه‌ ایثار اجتماعی است.
کد خبر: ۴۰۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 05July 2020

کمک های مردمی در مقابله با ویروس کرونا نمونه‌ بارز ایثار اجتماعی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در صف مقدم مبارزه با کرونا غیر از کادر درمانی سایر گروه‌های مردمی نیز در این جبهه کمک کردند.

وی بر ضرورت شکل گیری ایثار اجتماعی در جامعه  تاکید کرد و گفت: مقدس‌ترین ایثارها، ایثار اجتماعی است که اکنون در شرایط شیوع  ویروس کرونا شاهد آن در کشور هستیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به ایثار اجتماعی شهدا خاطرنشان کرد: شهیدی که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کرد بخشی از ایثار اجتماعی آن شهید محسوب می شود؛ زیرا برای دفاع از میهن و ناموس کشورش رفته است.

تشکری نقش مدافعان سلامت و گروه های مردمی را در مقابله با ویروس کرونا ایثار اجتماعی دانست و افزود: در کنار خدمات کادر زحمتکش درمان، سایر گروه‌های مردمی هم کمک‌های شایان ذکری را انجام دادند که خود نمونه‌ ایثار اجتماعی است.

وی به ضرورت تجلیل از مدافعان سلامت و گروها ی مردمی در پشت صحنه مقابله با کرونا ویروس اشاره و تصریح کرد: فعالیت گروهای جهادی مردمی جلوه های زیبایی را به ثبت رساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر  خاطره گویی ایثارگران در مساجد را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: باید با این کار خاطره گویی ایثارگران به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

تشکری به لزوم گسترش قطعه ایثارگران در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و تأکید کرد: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار