آیت‌الله علوی گرگانی:

بصیرت افزایی باید سرلوحه تمام امور نیرو‌های مسلح باشد

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نیرو‌های مسلح نقش مهمی در امنیت کشور دارند از این‌رو بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد.
کد خبر: ۴۰۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ - 05July 2020

بصیرت افزایی باید در تمام امور نیرو‌های مسلح اولویت داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمدعلی علوی گرگانی» در دیدار حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجان پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدامات وزارت دفاع در خودکفایی کشور در نیاز‌های نیرو‌های نظامی گفت: معنویت از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و همه پیشرفت‌ها باید با بصیرت، آگاهی و توکل به خدا میسر شود.

وی با اشاره به نقش مهم نیرو‌های مسلح در دفاع از کشور به افزایش بصیرت در بین کارکنان و مسئولان وزارت دفاع تاکید کرد و گفت: نیرو‌های مسلح نقش مهمی در امنیت کشور دارند از این‌رو بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه به مسئولان وزارت دفاع توصیه کرد: نمایش قدرت نظامی کشور به دنیا به تنهایی برای امنیت کافی نیست و باید اقتدار معنوی جوانان این کشور به جهان معرفی کنید تا مانع محقق شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی در داخل شود.

حجت الاسلام آقاجان پور نیز بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنها، نظارت بر رعایت موازین شرعی در قوانین آئین نامه‌ها وزارت دفاع را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار افزایش قدرت تسلیحاتی و رزم خود، با بصیرت و عمق نگاه راهبردی، هرگونه حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان را رصد و جانانه از کیان و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به دستاورد‌های جمهوری اسلامی در صنعت دفاعی بومی گفت: تولید هواپیمای جنگنده کوثر، سامانه هوایی ۳۷۳ برای شناسایی و نابودی هواپیمای دشمن در آسمان ایران و تولید ماهواره پیشرفته فضاپیمابر از جمله فعالیت‌های متخصصان وزارت دفاع در ماه‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها