در روز خبرنگار صورت می‌گیرد؛

رونمایی از سردیس شهید «محمود صارمی»

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: سردیس شهید محمود صارمی در حال ساخت است و در روز خبرنگار از آن رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 05July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید احمد موسوی» مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان امروز در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار داشت: امسال برنامه‌های روز خبرنگار متنوع تر از سال‌های گذشته و به صورت هفته خبرنگار در لرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهید صارمی و برنامه های فرهنگی برای هفته خبرنگار در این استان تدارک دیده شده که در جلسه هفته آینده خانه مطبوعات نهایی خواهد شد.

وی به اقدامات خانه مطبوعات در لرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خانه مطبوعات لرستان به دلیل همدلی اعضاء و ارایه خدمات به خبرنگاران این استان جزو پنج خانه برتر کشور است.

موسوی با اشاره به ارایه خدمات به خبرنگاران استان بیان کرد: پیگیری ساخت مسکن برای خبرنگاران، واگذاری تلفن همراه و ارایه خدمات حمایتی از جمله اقدامات چندماهه اخیر خانه مطبوعات در لرستان بوده و قطعاً این خدمات ادامه خواهد داشت.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره خانه مطبوعات این استان اظهار داشت: فعالیت های خانه مطبوعات را رصد می‌کنیم و هیات مدیره جدید بسیار فعال، پویا و منسجم عمل کرده است.

محمد علیدوستی ادامه داد: با توجه به این که زادگاه و مزار شهید محمود صارمی در استان لرستان است و روز خبرنگار در کشور به نام این شهید نامگذاری شده انتظار داریم خانه مطبوعات مراسم روز خبرنگار را به نحو احسن و بدون حاشیه به طوری که در خور نام این شهید بزرگوار باشد برگزار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار