برگزاری نخستین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در خرمشهر

نخستین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان خرمشهر با موضوع برنامه‌ریزی برای تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس با توجه به چهل سالگی دفاع مقدس در سال جاری با حضور فرماندار خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 06July 2020

برگزاری نخستین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نخستین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس شهرستان خرمشهر با موضوع برنامه ریزی برای تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس با توجه به چهل سالگی دفاع مقدس در سال جاری با حضور فرماندار خرمشهر برگزار شد.

در این جلسه «محمد حیدری» فرماندار ویژه خرمشهر به نقش برجسته و بی بدیل بانوان کشور، خوزستان و به خصوص شهر مقاوم خرمشهر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: از حسنات فراگیری فرهنگ دفاع مقدس این است که هنوز هم شاهد حضور همان نسل جهادی و انقلابی بانوان خرمشهری دوران دفاع مقدس و البته دختران جوان‌شان در همه چالش ها و بحران ها هستیم.

در ادامه این جلسه ضمن معرفی «زهرا نخیلی» به عنوان مسئول جدید امور بانوان فرمانداری خرمشهر در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های حوزه زنان تاکید شد.

نخیلی، مسئول جدید امور بانوان فرمانداری خرمشهر نیز خدمت به جامعه بانوان و پیگیری امور بانوان جهادی و ایثارگر خرمشهر را برای خود افتخار دانست و گفت: نسبت به رشادت ها و حماسه های بانوان سرزمینم و به ویژه شیرزنان شهر مقاوم خرمشهر هر چه قدر تلاش کنیم کم است چون نسل امروز و فردا باید بدانند که مادران و دختران این شهر چه حماسه های ماندگاری از خود به جای گذاشتند تا سایه اقتدار و امنیت امروز ما تامین شود.

در پایان این جلسه نیز «بتول دوسعلی وند» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی انتصاب سرکار خانم نخیلی به مسئولیت جدید را تبریک گفت و همچون گذشته و همیشه خواهان همکاری بیشتر و بهتر امور بانوان فرمانداری خرمشهر با امور بانوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در انجام برنامه های مشترک ارزشی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار