پیکر شهید «علی جمشیدی» در شهرستان نور تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» صبح امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور شهرستان نور تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۰۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ - 07July 2020

پیکر شهید «علی جمشیدی» در شهرستان نور تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» صبح امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهیدپرور شهرستان نور تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان خاکسپاری شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پیکر مطهر شهید «علی جمشیدی» در فضایی متبرک به عطر صلوات و نوای یا زینب (س) و یا «حسین (ع)، تشییع شد.

پیکر مطهر شهید «علی جمشیدی» و «سعید کمالی» از شهدای خان‌طومان به تازگی مورد تفحص قرار گرفت و هفته گذشته وارد کشور شد. همزمانی ورود این دو کبوتر خان‌طومان با دهه کرامت برگزار کنندگان مراسم را برآن داشت تا پیکرهای شهدا را برای طواف حرم ثامن الحجج به مشهد مقدس انتقال دهند.

سرانجام پیکرهای طواف داده شده در بارگاه رضوی وارد استان شده و مورد استقبال همرزمان و خانواده‌ شهدا قرار گرفتند.

مراسم باشکوه وداع با پیکر این دو شهید مدافع حرم شامگاه یکشنبه شانزدهم تیر با حضور مردم ولایتمدار استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین روز گذشته پیکر شهیدان «سعید کمالی» و «علی جمشیدی» با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور در ساری تشییع شد. پیکر شهید کمالی در جوار امامزاده عباس (ع) ساری خاکسپاری شد و پیکر شهید جمشیدی به زادگاهش در شهرستان نور منتقل شد.

شب گذشته مراسم وداع با پیکر شهید «علی جمشیدی»در شهرستان نور برگزار شد و صبح امروز نیز مراسم تشییع پیکر شهید با حضور مردم قهرمان‌پرور برگزار و در گلزار شهدای شهر در جوار دیگر شهدا خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها