نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

کمیته امداد در حوزه خودکفایی مددجویان به خوبی عمل کرده است

محمد پاک‌مهر با بیان اینکه گستره فعالیت‌های کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست، گفت: این کمیته در حوزه خودکفایی و حمایت از حوزه کسب و کار به بهترین شکل عمل کرده است.
کد خبر: ۴۰۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 07July 2020

کمیته امداد در حوزه خودکفایی مددجویان و حمایت از کسب و کار به خوبی عمل کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید محمد پاک‌مهر» نائب رئیس کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در آیین واگذاری ۹ یونیت دندان‌پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با نگاه انقلابی و جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: وظیفه ما این است که در مجلس شورای اسلامی شرایط را برای فعالیت این گروه‌ها آماده کنیم.

وی با بیان اینکه برخورداری از رهبر انقلابی و مردم انقلابی دو نعمت بزرگ جمهوری اسلامی است، گفت: مردم با تمام فشار‌ها و تحریم‌ها همواره پای انقلاب ایستاده‌اند و امروز کشور ما می‌طلبد که دولت و مجلسی انقلابی داشته باشیم.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: امروز دامنه و گستره فعالیت‌های کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست و این کمیته در حوزه خودکفایی و حمایت از حوزه کسب و کار به بهترین شکل عمل کرده است.

پاک‌مهر عنوان کرد: امروز گروه‌های جهادی در عرصه ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به‌خصوص پزشکی به خوبی ورود کردند و واگذاری این یونیت‌ها به استان‌های کم‌برخوردار، یکی از خدمات شایسته است.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند و یکی از گروه‌های جهادی در خراسان شمالی بیش از پنج هزار خدمت در سال ۱۳۹۸ به مردم ارائه کردند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بخشیدن وجهه قانونی به گروه‌های جهادی گفت: کمیسیون بهداشت و درمان در این‌خصوص آمادگی خود را اعلام می‌کند و تمام تلاش خود را در این‌خصوص خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها