امام‌ جمعه یزد:

خدمت بی‌منت بسیار ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود بسیار ارزشمند است و هرچه در این راه بیشتر سختی بکشیم در عالم آخرت از جایگاه و مرتبه بالاتری برخوردار خواهیم بود.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ - 08July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌ فقیه در استان یزد در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: توفیق خدمت به ایثارگران فرصتی ارزشمند است و کارکنان بنیاد شهید باید قدر این موهبت را بدانند.

وی تأکید کرد: خادمین شهدا به انسان‌هایی خدمت می‌کنند که همه هستی خود را برای اعتلا و حفظ امنیت میهن اسلامی تقدیم کرده‌اند و این خدمت اگر با جلب رضایت خانواده شهدا و ایثارگران همراه باشد نزد حضرت حق از پاداش دوچندان برخوردار خواهد بود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود بسیار ارزشمند است و هرچه در این راه بیشتر سختی بکشیم در عالم آخرت از جایگاه و مرتبه بالاتری برخوردار خواهیم بود.

ناصری با تأکید بر لزوم تربیت صحیح جوانان و نوجوانان تصریح کرد: جوانان آینده انقلاب اسلامی هستند و فرزندان شهدا و ایثارگران، طلایه‌دار حرکت آینده انقلاب و کشور هستند که باید در راستای آموزش صحیح آنان بر اساس تعالیم انسان‌ساز اسلام ناب محمدی جدیت داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد گفت: کارکنان بنیاد در راستای جلب رضایت خداوند متعال، اولویت کاری خود را تلاش برای کسب رضایت خانواده شهدا و ایثارگران قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام «عباس زارع» اضافه کرد: در سال جاری علی‌رغم شرایط سخت کرونایی که بسیاری از خدمات را با مشکل روبرو کرده لکن بنیاد شهید با بهره‌گیری از همت مضاعف کارکنان خود درصدد جبران این مسئله هستند و با ارائه خدمات غیرحضوری، حفظ سلامت جامعه ایثارگری را به‌عنوان یک اصل پیگیری می‌کند.

زارع با قدردانی از همراهی و همکاری همه دستگاه‌های استان به‌ویژه ائمه جمعه و استاندار یزد متذکر شد: قطعاً بدون همکاری و تعامل همه نهادها و ادارات، بنیاد شهید نمی‌تواند آن‌طور که شایسته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است ارائه خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها