شاعر و نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سبک رئالیسم تاثیرگذارترین ادبیات بر خوانندگان کتاب دفاع مقدس است

«زهرا رضایی طرهانی» رسالت و چشم‌انداز نویسندگان را در صداقت بیان روایات دوران دفاع مقدس دانست و گفت: سبک رئالیسم یا همان واقع‌گرایی و داستان یا روایت عامه پسند از قالب‌های ادبیات تاثیر‌گذار بر مخاطبین کتاب دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۰۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 08July 2020

سبک رئالیسم تاثیرگذارترین ادبیات بر خوانندگان کتاب دفاع مقدس است«زهرا رضایی طرهانی» شاعر و نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن اهمیت ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ ادبیات شاخه‌های متفاوتی است که بعد از جنگ ایران و عراق ادبیات دفاع مقدس به صورت جدی وارد جامعه ادبی ایران شد.

وی رسالت و چشم‌انداز نویسندگان را در صداقت بیان روایات دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بیان نویسندگان دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که درسی برای آیندگان باشد.

این نویسنده دفاع مقدس جایگاه ادبیات دفاع مقدس را خوب خواند و خاطرنشان کرد: نوشتن بخشی از کار و نشر و تبلیغات مفید در بخش دیگر در حوزه ادبیات می تواند به نشر ارزش‌های دفاع مقدس کمک کند.

نویسنده کتاب «زیباست انسانی که می‌اندیشد» با بیان اینکه سبک رئالیسم یا همان واقع گرایی و داستان یا روایت عامه پسند را قالب ادبیات تاثیر‌گذار بر مخاطب دارد متذکر شد: با توجه به فراگیر شدن فضای مجازی در بین افراد جامعه ادبیات دفاع مقدس با بهره‌گیری از این فضا با معرفی کتاب و آثار ادبی می تواند بهره‌برداری مفیدی در این حوزه داشته باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار