معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان:

امنیت پایدار اجتماعی مرهون جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برقراری امنیت پایدار اجتماعی مرهون خون شهدا و جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی در جامعه است.
کد خبر: ۴۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 08July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیر سال ۱۳۸۱ در خصوص تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با خانواده شهید صلاح فتحی از شهدای نیروی انتظامی مبارزه با  قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدای انتظامی به خصوص شهدایی که در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز جان خود را نثار کرده‌اند برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی عنوان کرد: در حقیقت امروز اگر در کشور آرامش، امنیت، سرافزازی و اقتدار داریم مرهون خون‌های پاک شهدای انقلاب است و وظیفه داریم با همه توان در راه حفظ یاد و خاطره شهدا و نیز تکریم خانواده‌های آنها تلاش خود را مضاعف کنیم.

خوش‌اقبال یادآور شد: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و شما به عنوان خانواده این شهدا باید به خود ببالید که چنین فرزندانی را تقدیم راه دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی کرده‌اید و ما هم وظیفه داریم از جانفشانی و ازخودگذشتگی شما و شهدای بزرگوار قدردانی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: قطعا نثار خون پاک شهدا درخت طیبه انقلاب را تنومندتر و موجب می‌شود تا انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان صیانت شود.

وی متذکر شد: امروز به برکت رشادت شهدا می‌توانیم در کمال آرامش و آسایش زندگی کنیم و اگر این ایثار و از خود گذشتگی نبود قطعا ما امنیت نداشتیم و همه باید قدردان این امنیت پایدار باشیم و با همه وجود برای اقتدار نظام تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار