بعد از ظهر امروز

کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» رونمایی می‌شود

جلد یک کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تالیف غلامرضا کافی با حضور چهره‌های ادبی و فرهنگی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ - 08February 2015

کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، آیین رونمایی از کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» اثر غلامرضا کافی امروز یکشنبه 19 بهمن با حضور چهرههای ادبی برگزار خواهد شد.

این کتاب که جلد اول پژوهشنامه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است به نقد و بررسی قالبها و گونههای مختلف در شعر فارسی با محوریت شعر انقلاب و دفاع مقدس است که غلامرضا کافی آن را تالیف کرده است.

در این مراسم که به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمدحاتم فروغی جهرمی، فیروز زنوزی جلالی، غلامرضا کافی (مولف اثر)، حسین قرایی و جمعی از علاقهمندان به ادبیات انقلاب حضور خواهند داشت.

رونمایی از کتاب «ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» امروز از ساعت 15 در خبرگزاری فارس واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان انقلاب، کوچه شاهرود، پلاک یک برگزار خواهد شد.

غلامرضا کافی پژوهشگر حوزه ادبیات دفاع مقدس، شاعر و استاد دانشگاه است. کافی که فارغالتحصیل دکتری زبان و ادبیات فارسی و عضو هیات علمی دانشگاه شیراز است تاکنون 15 جلد کتاب روانه بازار نشر کرده است.

وی مطالعات و پژوهشهای تخصصی زیادی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است. سمفونیهای خاردار، همین زنجره تا صبح، ترانکها،  شرح منظومه ظهر(نقد و تحلیل شعرهای عاشورایی از آغاز تا امروز)، شناخت ادبیات انقلاب اسلامی و دستی بر آتش (شناخت نامه شعر جنگ) از جمله کتابهای این شاعر و پژوهشگر ادبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار