در برنامه «در جریان باش» بررسی می‌شود؛

تاثیر فضای مجازی در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در سومین هفته با موضوعات مختلفی همچون تاثیر فضای مجازی در فرهنگ‌سازی مصرف صحیح برق، از شبکه «شما» پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 12July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در سومین هفته با موضوعاتی همچون مشترکین کم‌مصرف و پرمصرف، تاثیر فضای مجازی در فرهنگ‌سازی مصرف برق، خاموشی و بی‌برقی، کالاهای برقی ایرانی و تاثیر آنها در میزان مصرف برق، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

میلاد زندی‌پور بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان، سایبا، پیکان، استیل‌آذین، سپاهان و داماش، پریسا رحمانی قهرمان کاراته کشورمان، محمد فیلی و شهرام عبدلی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون، مهمانان برنامه این هفته خواهند بود.

همچنین در فردا (دوشنبه) برنده پویش مشترک کم‌مصرف هم به انتخاب شرکت توزیع نیروی برق معرفی می‌شود.

علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون پخش می‌شود.

مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود و روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 روی آنتن می رود. مصطفی علمی فرد تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار