با انتشار پیامی؛

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان بردبار را تسلیت گفت

سردار «عباس یوسفی» با انتشار پیامی، درگذشت حاج «شکرخدا بردبار» پدر شهیدان «کاووس، زال و مهراب بردبار» و جانباز «مصطفی بردبار» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ - 12July 2020

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان بردبار را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با انتشار پیامی درگذشت حاج «شکرخدا بردبار» پدر شهیدان «کاووس، زال و مهراب بردبار» و جانباز «مصطفی بردبار» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان بردبار

درگذشت پدر صبور، ایثارگر و متدین شهیدان والامقام «زال، کاووس، محراب و جانباز سرافراز مصطفی بردبار» که از قهرمانان و جان برکفان دوران دفاع مقدس بودند موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

این پدر بزرگوار با پرورش فرزندانی که خون خود را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و انقلاب کردند ثابت کرد که هر جا پای اعتقادات و تکلیف الهی به میان باشد، هیچ مسلمانی از هیچ داشته‌ای برای رشد درخت تنومند اسلام دریغ نمی‌کند.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت، این مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و برای کلیه بازماندگان سلامتی و سربلندی از درگاه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها