سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از ۲۱۹ هزار بیمار

سیما سادات لاری از شناسایی دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 12July 2020

شناسایی ۲۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور/ بهبودی بیش از ۲۱۹ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این تعداد یک هزار و ۴۹۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و  ۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار