استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاین

محمد دنان گفت: فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز ۱۱ هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به ۸۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۴۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ - 13July 2020

استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاینبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد دنان سرپرست معاونت فروش و درآمد بیمه‌گری بیمه کوثر، با اشاره به فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز ۱۱هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به ۸۰ میلیارد ریال رسید، اظهار داشت: این امر با توجه به زیرساخت‌های به‌وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.

دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های موثری در این بخش بردارد.

وی تاکید کرد: ارایه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه  خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به‌نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها