اعلام موجودیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی؛

موسوی: از عدالت‌خواهی دنبال سلبریتی سیاسی نباشیم

نشست خبری اعلام موجودیت «شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی» پیش از ظهر امروز در دفتر مرکزی این تشکل تازه‌تأسیس برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ - 13July 2020

اعلام موجودیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی/ موسوی: از عدالت‌خواهی دنبال سلبریتی سیاسی نباشیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشست خبری اعلام موجودیت «شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی» پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر مرکزی این تشکل تازه‌تأسیس، برگزار شد.

سیدمصطفی موسوی دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر جوان انقلابی وظیفه دارد با شناخت نکات مدنظر ولی امر مسلمین به سمت عملی‌سازی فرمایشات ولی جامعه حرکت کند و اگر ولی جامعه دستوری دادند وظیفه جوانان انقلابی است که شیوه عملیاتی سازی آن دستورات را پیدا کنند،‌ اظهار داشت: ترکیب مجلس یازدهم بارقه امیدی در دل مردم علی‌الخصوص جوانان حزب الهی ایجاد کرد که تحولی در ساختار مجلس و معیشت مردم فرهنگ و عدالت و فسادستیزی شاهد باشیم.

موسوی افزود: جمعی از جوانان که دل در گرو ارزش‌های انقلاب اسلامی داریم با تشکیل شبکه ناظران جوان، اولین مجلس یازدهم را درمورد پیدا کردن و حل معضلات استانی و شهرستانی یاری کرده و قدیمی را در راستای حل معضلات مردم برداریم.

شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی تاکید کرد: تصمیم گرفتیم با تشکیل این شبکه تداعی‌گر حضور جوانان انقلابی در دهه اول انقلاب و دفاع مقدس باشیم و تحول اساسی را در کشور با یاری نمایندگان انقلابی پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ ارتباط سازمانی و تشکیلاتی با هیچ سازمان و شخصیت سیاسی در کشور نداریم، گفت: برای هر استان دبیر استانی انتخاب می‌کنیم و او‌ موظف می‌شود دبیران شهرستانی را طی دوهفته معرفی کند و بعد دبیر شهرستانی موظف است طی یک هفته شورای شهرستان را با تعداد حداقل پنج نفر تشکیل دهد.

 دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عدالت، معنویت و عقلانیت را سه رکن اساسی مطالبه‌گری خودمان می‌دانیم، گفت: از عدالت‌خواهی نباید بدنبال مطرح کردن خود دنبال ایجاد سلبریتی سیاسی باشیم.

موسوی افزود: تحول صرفا به‌معنای اعتراض نیست بلکه به‌معنای گرایش مستمر به بهتر شدن است.

شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درمورد اخذ مجوز از وزارت کشور برای فعالیت گفت: پیگیری کارهای ثبت در وزارت کشور در روزهای آینده انجام می‌شود؛ هرچند ما یک تشکل سیاسی نیستیم و مشکلی پیش روی اخذ مجوز نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه عضوگیری از داوطلبین عضویت از طریق پرتال شبکه ناظران با عنوان «بر مدار تحول» انجام می‌شود، گفت: ما حل معضلات مردم را در  مسیر قانونی پی می‌گیریم و اهرم اجرایی ما خود نمایندگان مجلس هستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها