وصیتنامه شهید «غلامرضا شجاعی»؛

با خون هر شهیدی مسئولیت ما سنگین‌تر می شود

پاسدار شهید «غلامرضا شجاعی در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: هر روز که می گذرد و شهیدی به شهدای به خون خفته می پیوندد آن مسئولیت سنگین تر می شود شما با اجرا احکام اسلام در جامعه خویش می توانید این مسئولیت را به خوبی انجام دهید.
کد خبر: ۴۰۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ - 14July 2020

با خون هر شهیدی مسئولیت ما سنگین تر می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، پاسدار شهید «غلامرضا شجاعی» در دی سال 1342 در روستای آبطویل شهرستان دشتستان به دنیا آمد و در اول مرداد سال 1362 در پیرانشهر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء والصدیقین

یا ایتها النفس المطمئنه (27) ارجعی الی ربک راضیه مرضیه(28) فادخلی فی عبادی (29) وادخلی جنتی : ای نفس مطمئن و دل آرام (بیاد خدا) امروز بحضور پروردگارت باز آی که تو خشنود(به نعمتهای ابدی او) او راضی از (اعمال نیک) تو است باز آی و در صف بندگان خاص ما درآی (19) و در بهشت رضوان من داخل شو(20)                     

(سوره والفجر)

این وصیتنامه را که می نویسم در سلامتی کامل هستم و هیچ نوع ناراحتی ندارم و جز دوری از شهیدان بخون آرمیده انقلاب.

خدایا عشق و محبت خودت را که در دل عاشقان شهادت قرار دادی و آن عزیزان را بسوی خود کشیدی آن محبت و عشقی که در دل عاشقانت قرار دادی در دل من بنده روسیاه و گناهکارت نیز قرار بده تا آنچنان جان را فدای تو کنم که همان طور که رضای تو در آن باشد .

 ای ملت و ای مادران و پدران شهید پرور که جوانان برومند و دل بند خویش را راهی جبهه های نور علیه ظلمات می کنید.

 این شهیدان به خون خفته با فدای جان خویش آن چنان روح اسلام را در ما زنده کردند که احتیاج به گفتن نیست و آنها در حضور خاندان پاک آل محمد (ص) هستند.

ولی یاد خواسته آنها دارند و آن نیز پاسداری از دستاوردهای آن عزیزان است که مسئولیت را بر ما سنگین می کند.

 و هر روز که می گذرد و شهیدی به شهدای بخون خفته می پیوندد آن مسئولیت سنگین تر می شود شما با اجرا احکام اسلام در جامعه خویش می توانید این مسئولیت را بخوبی انجام دهید.

 ولی اگر خدایی نکرده در این هدف سستی بکند و اگر رهنمودهای امام امت و روحانیت را آویزه گوش خود قرار ندهیم ضربه خواهیم خورد و چون بهای سنگینی به دست ما رسیده.

 اگر سستی کردید و کار را بخوبی به انجام نرسانید فردای قیامت باید جواب گوی خون همین عزیزان باشید.

 ولی شهیدان اطمینان دارند تا موقعی که شما پیرو احکام اسلام و پشت سر امام خویش باشید هیچوقت شکست در کار ندارید انشاءا...

ای ملت قهرمان و شهید پرور همیشه در همه حال و زمان و مکان پشتوانه امام خویش باشید این رهبر بزرگوار که از خاندان رسول اکرم (ص) است.

 و یکی از نعمتهای بیکران خداوندی است که به شما عطا داشته و این روح خدا بود که اسلام را در میان امت عزیز ایران زنده کرد.

و با همت شما بود که امام دشمنان دین خدا را رسوا کرد و شما ملت عزیز را در بین ملتها با عزت و قهرمان را دوباره باز گرداند و تمام شهیدان انقلاب گرفته از 15 خرداد و انقلاب و محراب و منبر و تمام عزیزان مدیون این امام هستند چون ایشان بودند که روح شهادت طلبی را در جوانان عزیز زنده کرد.

 و اگر خدایی ناکرده این امام را در نمازها و دعاهای خوی فراموش بکنیم خدایی ناکرده می ترسم از آن روزی که نکرده آن شود که نباید بشود.

در اینجا سخنی با برادران پاسدار دارم این عزیزان که امید امام و ستونها به آغاز شروع ناتمام مانده.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار