همراه با ایده‌های جذاب کارآفرینی در مسابقه «یه کار خوب»

مجموعه مستند مسابقه «یه کار خوب» با موضوع کارآفرینی و تلاش گروهی از جوانان برای ایجاد یک شغل و درآمد اقتصادی، از چهارشنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۴۰۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 15July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «یه کار خوب» عنوان مستند مسابقه‌ای ۱۳ قسمتی است که از این پس هر هفته از شبکه افق پخش می‌شود.

این مسابقه تلاش چند جوان برای ایجاد یک شغل و درآمد اقتصادی به تصویر کشیده می‌شود. در این قسمت از «یه کار خوب» به کارآفرینی اشاره خواهد شد، از ایده تا انجام که به نتیجه خوبی منتهی خواهد شد.

تمام مراحل این مسئله در «یه کار خوب» برای شرکت کنندگان شبیه سازی می‌شود، ابتدا آنها توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند و سپس یک کارشناس توانگری با توجه به شخصیت و برنامه شرکت کنندگان برای آنها چالشی طراحی می‌کند تا به نقطه‌‌ای برسند که به جمله طلایی «اگر بخواهی می‌توانی» برسند.

در مرحله بعد بخش کارآفرینی فرار می‌رسد، در این بخش که «نقشه گنج» نام دارد، شرکت کنندگان باید توانایی‌هایشان را به اثبات برسانند و در پایان نیز گروهی از کارشناسان مجرب، عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

محمد ساسان تهیه‌کنندگی «یه کار خوب» را بر عهده داشته است که از این پس هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها