امام جمعه لاهرود:

فرهنگ شهادت طلبی و استکبارستیزی را مدیون دفاع مقدس هستیم

حجت‌الاسلام «حسن صفری» گفت: ما دو فرهنگ ارزشمند شهادت‌طلبی و استکبارستیزی را مدیون دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 16July 2020

فرهنگ شهادت طلبی و استکبار ستیزی را مدیون دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «حسن صفری» امام جمعه بخش لاهرود از توابع شهرستان مشگین شهر امروز (پنجشنبه) در جلسه هیات امنای شهدای گمنام بخش لاهرود اظهار داشت: ما دو فرهنگ ارزشمند شهادت‌طلبی و استکبارستیزی را مدیون دفاع مقدس هستیم.

امام جمعه لاهرود افزود: فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت برای حیات جامعه اسلامی ما بایستی حفظ شده و با ابزارهای متنوع هنری و تبلیغی ترویج و نشر یابد.

صفری از مسئولین بخش لاهرود خواست در اتمام ساخت حرم شهدای گمنام همت جهادی کنند و افزود:بخش لاهرود در دوران دفاع مقدس 34 شهید تقدیم انقلاب کرده است و اکنون با میزبانی شایسته از شهدای گمنام می تواند برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی به نام خود رقم بزند.

صفری در ادامه عنوان کرد: حرم شهدای گمنام در بخش لاهرود می تواند به مانند مرکز و پایگاه فرهنگی جوانان و نوجوانان بسیاری را به خود جذب کند و در مقابله با تهاجم فرهنگی مانند دژی مستحکم عمل کند.

حجت‌الاسلام صفری از تصمیم مسئولان لاهرود برای نام گذاری بلوار ورودی لاهرود به نام سردار سپهبد شهید حاج«قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: باید همواره در حال ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس باشیم زیرا برای حیات معنوی جامعه وجود و ساری و جاری بودن آن لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها