ديدار با خانواده‌ شهيدان «سراوانی، مرادی و زاهدی» در زاهدان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح‌الله با خانواده‌ شهيدان «احمد سراوانی»، «محمدرضا مرادی» و « عبدالخیل زاهدی» در زاهدان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۰۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 16July 2020

ديدار با خانواده‌ شهيدان «سراوانی، مرادی و زاهدی» در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس در زاهدان، سرهنگ دوم پاسدار «عباس باقری‌فر» فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح‌الله زاهدان در دیدار با خانواده شهیدان «احمد سراوانی»، «محمدرضا مرادی» و «عبدالخیل زاهدی»  با تسلیت درگذشت مادر شهیدان سراوانی، مرادی و پدر شهید زاهدی، یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشت و خطاب به خانواده این شهیدان اظهار داشت: پیش از هر کلامی باید مراتب سپاس خود را در غیاب این مادران و پدر برای داشتن چنین فرزندانی داشته باشم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله با اشاره به اینکه چیزی که ما امروز به عنوان شهیدان به آن افتخار می‌کنیم حاصل رنج و تلاش این مادران و پدر است، افزود: همه ما باید بدانیم که اگر شهدای ما عزیز هستند والدین آنها به مراتب برای ما مکرم‌ترند.

وی همچنین به نبود انسان‌هایی که در جامعه ما به‌نوعی مایه خیر و برکت هستند اشاره کرد و ادامه داد: به تعبیری خیلی از بلایا و مشکلاتی که پیرامون ما وجود دارد با حضور و دعای والدین شهدا و حضور معنویشان مرتفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا و والدین آنها باید در قلب ما زنده باشد، تصریح کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم که ما را در مسیر شهدا موفق بدارد.

سرهنگ باقری فر بیان کرد: شهدا فقط شهدای خانواده‌هایشان نیستند بلکه وقتی ما اثر وجودی آنان را می‌بینیم در دشمنانی که با ترس و دلهره خیلی از مواضع را علیه ما می‌گیرند، درمی یابیم که این اقتدار را شهدا به ما داده‌اند.

وی اذعان کرد: همه ما باید شاکر و قدردان این نعمت الهی باشیم و از آن مراقبت کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح‌الله زاهدان افزود: شهیدان نامشان در تاریخ این ملت پویا و زنده خواهد ماند و ما نیز باید وظیفه خود را در این مسیر انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها