مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید فرهنگ دینی را حفظ کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید فرهنگ دینی را حفظ کنیم، خانواده‌های شهدا با ترویج مسائل اعتقادی و باورهای مذهبی اسوه ارزش‌ها، مظهر عفاف و الگوی صبر هستند.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 16July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، عطا ناوکی به مناسبت گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب، ضمن دیدار با خانواده شهیدان حسین احمدی طیفکانی، علی یوسف زاده، محمد قاسمی و حسن تنیان از این عزیزان تجلیل و قدردانی کرد.

وی حضور پررنگ جامعه شاهد و ایثارگر را برای تبیین و ترویج عفاف، حجاب و ایثار اجتماعی در اجتماعات ضروری دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین گام‌هایی که می توان در راستای پاسداری از خون شهدا برداشت، عمل به سفارشات شهدا در خصوص حفظ حیا و ارزش‌ها است.

ناوکی اضافه کرد: اگر افراد با متانت در جامعه حضور یابند، هرگز به شرافت و منزلت انسانی آنها خدشه ای وارد نمی‌شود و کانون گرم خانواده‌ها نیز یک محیط آرام و دور از اضطراب خواهد بود.

وی ضمن بیان این مسئله که برای ایجاد هویت فرهنگی و ملی مستقل، باید آینده سازان جامعه را با توصیه شهدا، راه امام (ره) و ولایت فقیه آشنا کنیم، ادامه داد:  مقاصد دشمنان در جنگ نرم، فاصله انداختن بین اعتقادات دینی و منویات شهدا است که البته با تشریح بجا و دقیق آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه، می توانیم بدخواهان را برای همیشه ناکام کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با اشاره به اینکه برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب باید فرهنگ دینی را حفظ کرد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با ترویج مسائل اعتقادی و باورهای مذهبی اسوه ارزش‌ها، مظهر عفاف و الگوی صبر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار