مجلس درصدد کمک به رونق کسب و کارها و رفع موانع تولید است

عضو هیات رئیسه مجلس از تلاش منتخبان یازدهم برای رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم خبر داد و گفت: ارائه چهارده طرح اقتصادی بیانگر عزم قوه مقننه در راستای رونق در کسب و کار و رفع موانع تولید است.
کد خبر: ۴۰۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 16July 2020

مجلس درصدد کمک به رونق کسب و کارها و رفع موانع تولید استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علیرضا سلیمی در گفت‌وگویی در خصوص اولویت‌های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: متاسفانه در شرایط کنونی جامعه برای تامین معاش خود با سختی و مشکلات جدی روبرو است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی با کم کاری‌های صورت گرفته در عرصه اقتصادی مواجه هستیم؛ به عنوان مثال قوانینی مانند ایجاد رونق در کسب و کار و رفع موانع تولید وجود دارد که مورد توجه قرار نگرفته در حالی که این امر می توانست دغدغه های اقتصادی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات معیشتی باید به تولیدکنندگان کمک جدی شود، ادامه داد: در این بین دولتمردان نیز وعده دادند در هر سال یک میلیون شغل ایجاد کنند اما اکنون شاهد عدم تحقق این مهم هستیم؛ این امر موجب شده اشتغال با مشکل روبرو شود و همچنین تولیدکنندگان نیز نتوانند از ظرفیت کامل خود بهره ببرند.

این نماینده مردم در قوه مقننه با یادآوری اینکه مدت زمان زیادی از شکل گیری مجلس یازدهم نمی گذرد اما منتخبان مردم در این زمان اندک تلاش کردند طرح های اقتصادی مختلفی را ارائه دهند، تصریح کرد: در واقع نمایندگان با جدیت درصدد کمک به مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی اقتصادی هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مسائل اقتصادی با ارائه راهکارهای کارشناسی برطرف شود تا شاهد شکوفایی اقتصادی در سال جهش تولید باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس از دریافت ۱۴ طرح اقتصادی از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: منتخبان یازدهم توجه جدی به معیشت مردم دارند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها