در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

اتفاقات خوبی برای «بدون توقف» در راه است

سردبیر برنامه «بدون توقف» با بیان‌ اینکه در سری جدید این برنامه اتفاقات خوبی در راه است، گفت: در فصل جدید علاوه بر سوژه‌های روز، سعی می‌کنیم شبهات ذهنی و فکری جوانان را تا حد ممکن به‌طور آزادانه‌ طرح کنیم تا به این شبهات پاسخ‎ها داده شود.
کد خبر: ۴۰۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۸ - 19July 2020

«ابراهیم جلالیان» سردبیر برنامه گفت‌وگو محور «بدون توقف» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان‌ اینکه این برنامه تاکنون یکی از موفق‌ترین برنامه‌های گفت‌و‌گومحور تلویزیون بوده است، اظهار داشت: بدون توقف به دغدغه روز مخاطب می‌پردازد و تلاش می‌کند شبهات جوانان را پاسخ دهد. اینکه ما شبهات را بشنویم و پاسخ ندهیم، درست نیست. شنیدن این شبهات حس آزادی بیان و دیده شدن به مخاطب می‌دهد و از طرفی باتوجه به وجود ظرفیت گفتمانی قوی، می‌توانیم پاسخگوی این شبهات جوانان در موضوعات فکری و اندیشه‌ی باشیم.

وی تضارب آرا و آزاداندیشی را دلیل دیگر موفقیت برنامه تلویزیونی «بدون توقف» معرفی کرد و گفت: اینکه در یک برنامه تلویزیونی فرصتی فراهم می‌شود که هر نظری که در جامعه وجود دارد، گفته شود و شرایطی را فراهم می‌کند که مخاطب با بهترین وجه ممکن همراه شود و برنامه را دنبال کند و گاهی نظر بدهد و انتقاد و پیشنهاداتی را منتقل کند تا به پاسخ مطلوب دست پیدا کند، از دلایل توفیق این برنامه است.

سردبیر «بدون توقف» در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید این برنامه توقع مخاطبین را افزایش داده است، گفت: بله، چراکه برنامه به‌لحاظ ساختاری و محتوایی سیر صعودی داشته و مخاطبان زیادی را جذب کرده است. موضوعاتی مانند حجاب یا فرزندآوری که مسئله کشور است برای بسیاری از جوانان شبهاتی به همراه دارد. یا موضوع ولایت فقیه که خیلی‌ها پیرامون آن سوالات و شبهاتی داشتند را مطرح کردیم و سعی داشتیم به سوالات پیرامون آن پاسخ دهیم؛ موضوعاتی همچون گرانی بنزین، انتخابات آمریکا و... را هم به‌عنوان موضوع روز دنبال کردیم.

جلالیان ادامه داد: به نظر می‌رسد این برنامه علاوه بر جذابیت‌های بصری؛ به لحاظ تصویر، استودیو و نوع مخاطبانی که به لحاظ جوان بودن افراد حضور پیدا می‌کنند، موضوع برنامه که به موضوعات و دغدغه‌‌های جوانان و شیوه طرح سوالات که به صورت پرسش و پاسخی نیست، بلکه به صورت تبادل نظر و در برخی از مواقع چالشی مطرح می‌شود، همگی علت مورد استقبال قرار گرفتن بدون توقف باشند؛ چرا که مخاطب باید اعتماد کند که برنامه تلویزیونی آنچه واقع شده است را پخش می‌کند و تلاش ما نیز بر همین مبناست.

وی درخصوص اتفاقات جدید سری دوم برنامه «بدون توقف» گفت: ما در فصل قبل به موضوعات روز و شبهات جوانان پرداختیم؛ البته بخشی از برنامه همزمان با ماجرای گام دوم انقلاب شد که از این موضوع مهم غافل نشدیم و مسئولین در این زمینه پاسخگوی جوان شدند. در فصل جدید سعی و تلاش می‌کنیم که اگر نکته‌ای در فضای روز حاصل شود به آن بپردازیم و از سوی دیگر شبهات ذهنی و فکری جوانان را تا حد ممکن به طور آزادانه‌ طرح کنیم؛ البته این شبهات با هدف تبیین پاسخ‎ها مطرح می‌شوند تا پاسخ آن را ارائه دهیم. به نظرم اتفاقات خوبی برای بدون توقف در راه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها