سردار اشتری تأکید کرد؛

ضرورت فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای کاهش تصادفات

فرمانده نیروی انتظامی بر اهمیت پرداختن به زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی در مبحث کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 20July 2020

کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان از طریق سامانه پهپادی/ ضرورت فرهنگ سازی و آماده سازی زیرساخت‌ها برای کاهش تصادفاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان کرمان، پیش از ظهر امروز با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در ستاد ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده ناجا در این دیدار با اشاره به ولایت‌مداری و انقلابی بودن مردم استان کرمان و همچنین اهمیت این استان اظهار داشت: در مبحث کاهش تصادفات رانندگی، دو موضوع زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه استان کرمان به‌عنوان بهشت معادن مطرح است، بر لزوم استفاده از ظرفیت استان و نیز جلب مشارکت مردمی به‌ویژه خیّرین امنیت‌ساز در راستای توسعه نظم و امنیت به خصوص افزایش کلانتری ها و پاسگاه‌ها تاکید کرد.

سردار اشتری در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر، یادآور شد: در مبحث شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد؛ اما موضوع مهم بعد از جمع‌آوری این افراد، محل نگهداری و کمپ‌های ترک اعتیاد است که تأمین این مراکز جزء وظایف دیگر سازمان‌ها و نهادهاست که متأسفانه در این زمینه زیرساخت‌های لازم به حد کافی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع سامانه پهپادی در استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با مواد مخدر، امنیت تردد جاده‌ای به‌منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت‌رسانی به مردم ازجمله مزایای این سامانه است.

در این نشست، نمایندگان مجلس و مسئولان استان کرمان ضمن تشریح مسائل و نیازمندی‌های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار