معاون استاندار لرستان تأکید کرد؛

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین

«محمود ثمینی» گفت: با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین، جذاب و به تصویر درآوردن ارزش‌های دفاع مقدس این فرهنگ را به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۴۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ - 20July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان که با حضور امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: تسهیلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به گونه‌ای فراهم شود که جوانان، بدون دغدغه بتوانند امر خطیر و بزرگ ازدواج را که سنت پیامبر است با رغبت و سهولت انجام دهند.

وی گفت: نقش حضرت زینب (س) در حفظ و نشر ارزش‌ها و جانفشانی‌های امام حسین (ع) در مقابل دشمنان و رسوایی یزید بسیار مهم بود به گونه ای که  پس از گذشت سال‌ها از حادثه کربلا، اثرات آن در روحیه رزمندگان دفاع مقدس مشهود بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: اثرات انتقال فرهنگ دفاع مقدس، امروزه علی‌رغم تمام کمبودها در موضوعاتی مانند عزاداری ایام محرم و صفر توسط جوانان این مرز و بوم کاملاً نمایان است.

ثمینی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس را به‌عنوان بخشی از فرهنگ کشور باید به نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان مملکت هستند، انتقال دهیم.

معاون استاندار لرستان افزود: آثار و برکات این ارزش‌ها موجب استحکام و ایستادگی نظام انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شده است که در مردم انقلابی ایران به خوبی دیده می‌شود.

ثمینی در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ ناصرپور و آرزوی موفقیت برای سرهنگ محسن رشیدی در ادامه راه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: اگر می‌خواهیم اهداف نظام به سمت توسعه و کمال پیش برود، باید با اعتقاد راسخ نسبت به پاسداری از ارزش‌های این نظام و انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار