معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال پربارتر برگزار می‌شود

سرهنگ «سعید برومندزاده» گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های هفته دفاع مقدس پربارتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ - 20July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست ستاد برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز در سالن جلسات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه کمتر به ماهیت و فلسفه وجودی دفاع مقدس پرداخته شده، اظهار داشت: باید به سوالات جوانان در این حوزه، پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با اجرای برنامه‌های متنوع گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، پربارتر برگزار می‌شود، افزود: هر کدام از اقشار و نهادها، باید نقش خود در دوران دفاع مقدس را تشریح و با توجه به وضعیت موجود به لحاظ شیوع بیماری کرونا، از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین این نقش استفاده کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آشنایی بیشتر جوانان با دوران دفاع مقدس تاکید و بیان کرد: باید از فضاسازی محیطی و ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد و در صورتی که وضعیت بیماری کرونا سفید اعلام شود همایش‌ها و برنامه‌ها مانند سال گذشته برگزار می‌شود.

برومندزاده خواستار خلاقیت و ابتکار در ارائه برنامه‌های گرامی‌‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شد و گفت: برنامه‌ها باید مخاطب‌پذیر و حامل پیام بوده و کلیشه‌ای و زودگذر نباشند.

وی همچنین خواستار افزایش کیفیت کار در انتشار خاطرات رزمندگان استان شد و از پیگیری برای تشکیل جلسات ستادهای شهرستانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نواحی مقاومت بسیج خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها