اوحدی:

ارتباط تلفنی با ایثارگران باید به‌صورت مستمر انجام شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند تا حدودی خلاء ارتباط مستقیم با ایثارگران را پر کند، ارتباط تلفنی است و این کار باید به صورت مستمر انجام شود تا از احوال ایثارگران عزیز با خبر باشیم.
کد خبر: ۴۰۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 21July 2020

ارتباط تلفنی با ایثارگران باید به‌صورت مستمر انجام شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در دوازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تسلیت شهادت امام جواد (ع)، به حدیثی از ایشان درباره شناخت خود و زمان اشاره کرد و اظهار داشت: امام جواد (ع) می‌فرمایند «کسی که محل ورود را نشناسد، از یافتن محل خروج درمانده می‌شود»؛ بنابراین باید توجه داشته باشیم که فرصت ما برای خدمت کم است و باید زمان و موقعیت خود را به درستی بشناسیم تا بتوانیم سربلند از آن خارج شویم.

وی افزود: ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی از اقداماتی است که با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضرورت آن بیش از پیش احساس می‌شود و خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

اوحدی گفت: البته دیدارهای رو در رو با ایثارگران عزیز، همواره برای تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مایه افتخار است و ما از دیدن این عزیزان انرژی و انگیزه مضاعفی برای ادامه خدمت می‌گیریم و این شکل از ارائه خدمات نباید ما را از گنجینه عظیم وجود ایثارگران غافل کند.

معاون رییس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ ارتباط مستقیم با ایثارگران از راه‌های مختلف، بیان داشت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند تا حدودی خلاء ارتباط مستقیم با ایثارگران را پر کند، ارتباط تلفنی است و این کار باید به صورت مستمر انجام شود تا از احوال ایثارگران عزیز با خبر باشیم.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه گزارشی از توافقنامه‌های منعقد شده با سایر دستگاه‌ها و آخرین نتیجه از روند اجرایی آن‌ها ارئه داد و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فرآیندهای الکترونیکی بنیاد و نیز آخرین گزیده‌های آماری جامعه ایثارگری پرداخت.

انتهای پیام/ 113 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار